Wzrastający poziom życia w toku codzienności powoduje, że ulegają zmianom także nasze wymagania wobec hotelu. Godny polecenia hotel, to już nie tylko miejsce służące noclegom. By goście z przyjemnością wybierali konkretny hotel, musi on spełniać różnorodne kryteria. Znaczące są zarówno rozmiar pokoju, jak i jego standardowe wyposażenie. Jednak to, co opisujemy jako zwyczajne ciągle ewoluuje. Obecnie trudno wyobrazić sobie pokój pozbawiony odbiornika telewizyjnego, zestawu mebli oraz potrzebnych sztućców, szklanek czy talerzy. Aspekt łazienki w pokoju często nawet nie jest poruszana, gdyż traktuje się ją jako rzecz oczywistą. Zależnie od klimatu w danym kraju normą może być także klimatyzacja. W pewnym stopniu nową usługą na terenie RP jest możliwość skorzystania z bezprzewodowego Internetu. Choć także w naszym kraju wzrasta ilość miejsc, gdzie ta usługa jest bezpłatna. Co jeszcze jest typowe dla dobrego hotelu? Oferowane w jego części restauracyjnej wykwintne posiłki.
Na 4 piętrach zlokalizowanych jest 231 pokoi z łazienkami
Rzecz jasna z możliwością ich zjedzenia w pokoju. Jeśli już jesteśmy w temacie cielesności – korzystnie oceniany hotel musi dysponować czymś takim jak zaplecze rekreacyjne z różnorodną ofertą. Kąpielowy basen, siłownia, korty tenisowe i inne osiągalne dla wynajmujących pokoje sprawią, że nie będą się oni nudzić. Standard hotelu jest widoczny także w sposobie bycia załogi. A ten powinien zachęcać do regularnych wizyt. Jakim sposobem? Poprzez przyjazne nastawienie, grzeczne podejście do klienta, a także spełnianie jego osobistych sugestii – chociaż z umiarem. W dobie globalizacji ogromnie ważna jest też zdolność do języków obcych. Goście zza granicy to grupa klientów, którzy mogą znacznie zwiększyć zarobki hotelu. Kolejną kwestią pożądaną w godnym polecenia hotelu są udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością. Chodzi nie tylko dodatkowe miejsca parkingowe, ale też rampy dla wózków, dostosowane windy, takież łazienki. Czy jednak dobry hotel to zawsze hotel drogi? Niekoniecznie. Dobrze jest analizować określone oferty, i dokonywać rezerwacji odpowiednio wcześnie.