Prowadzisz własną działalność gospodarczą? Być może zatrudniasz pracowników dzięki którym masz mniej obowiązków do wykonania. Sporo zatrudnianych osób na rozmaitych stanowiskach ma wyznaczone im zadania oraz obowiązki. Duże i średnie firmy mają najczęściej podział na różne działy z odpowiednio przyuczonymi i wykwalifikowanymi ludźmi, profesjonalistami w swojej dziedzinie. Dzięki temu każdy dostaje pracę w zawodzie w jakim jest przyuczony i posiada doświadczenie lub staż. W wielu przypadkach część pracowników zatrudniona na wyższym szczeblu w ramach swojej pracy ma uwzględnione różne wyjazdy, spotkania poza firmowe by dotrzeć jak w najwyższym stopniu do klienta. Niekiedy pracownicy posyłani są w delegacje tak by usługi były eksportowane w dalsze rejony. Wiele przydatnych informacji na temat eksportu usług i delegowania pracowników można odszukać na naszej stronie dyrektywa 2014/67/UE. Wiele wartościowych informacji także na temat pracy zagranicą, o zastępstwach za pracowników, wyjazdach i innych tematach często poruszanych podczas prowadzenia działalności lub też bycia pracownikiem.