Szczęśliwy zatrudniony pracuje sprawniej . To banał, ale klimatu który panuje w biurze nie wolno marginalizować. Jeśli jest kiepski, pojawia się retencja, zatrudnieni nie są efektywni , a niedostatek chęci poświęcenia się w zadania daje koszty w biznesie. Jaką metodą zatem zatroszczyć się o dobrą atmosferę? Dostarczając teamom czasami nieco fanu. Na przykład za pomocą zabawy teambuildingowej w postaci zabawy terenowej. Dlaczego gry miejskie to dobry sposób na event dla zespołu? Po pierwsze dlatego, że są nietypową metodą rozrywki. Większość instytucji w ramach spotkań dla pracowników oferuje takie działania jak gokarty, zabawy taneczne , paintball. Pracownicy bywają już zmęczeni w kólko takimi samymi formami wydarzeń . gra miejska na urodzinyGra terenowa to powiew świeżości – co pozwala pracowników zachwycić i pozwala na udział w niecodziennym wydarzeniu. gry terenowe to też element teambuildingu. Zamiast tradycyjnego treningu, jaki zwykle jest dodatkowo organizowany przy okazji wydarzenia dla firmy, elementy dynamiki grupy i treningu związanego z otwartością i rozwiązywaniem problemów można wpleść w grę terenową . Podwładni ani nie zauważą, kiedy dzięki zespołowym ćwiczeniom i walce pomiędzy teamami pojawią się więzy w grupie, a ludzie lepiej się poznają. Gry miejskie dają również na dobranie programu do indywidualnych potrzeb uczestników i całej organizacji. Problemy mogą być oparte o wartości firmy, zahaczać o misję firmy, dla której gra jest przygotowywana. Eventy miejskie organizacja jest w stanie wykorzystać nie tylko przy okazji zabawy dla pracowników – ta rodzaj integracji funkcjonuje świetnie również jako sposób budowania wizerunku pracodawcy, opcja reklamy organizacji albo jej usług, zabawa dla współpracowników organizacji.